Thursday, February 14, 2013

routine

hi :)
amboi update hari-hari. nampak sangat aku xada kerja. whatever lah uollls
okay sikit je nak share. xnak banyak pun. sepanjang perjalanan hidupku ini telahku tempuhi onak dan duri, pahit dan manis, suka plak mesti dengan dukakan. sebenarnya bukan tu nak citenya. aku just nak share aktiviti aku sepanjang cuti semester yang akan berakhir xlama dah lagi ;( 

kebanyakan member aku kerja part-time, bercuti dengan family, goyang kaki habiskan beras mak-bapak dekat rumah, tinggal dengan kakak, abg ipar, makcik, pakcik, pak sedara dan lain-lain lagi. aku? of course lah as housewife. kepada siapa? teettttt! i no komen. *kau ingat kau retis no komen no komen poyo semua tu tahu? haha

'housewife' kepada family. tahu je lah tanggungjawab housewifekan? mengemas, memasak, mencuci, mengemop, membasuh, melayan, menyedia, menjaga dan macam-macam lagi MEM- lah senang cito. padehal boleh je xnak guna 'housewife' tu. sengaja gedik nak berangan lah sangatkan. hello lambat laun pun i still housewife kepada suami dan anak-anak i tau :P 

malas nak megarut lagi. ce tengok je apa aku buat 

1) memasak
lauk untuk hari ini yang sempat captured

2) melayan kerenah adik kesygan ni
3) menyulam
abaikan nama itu. huhu

4) bermain dengan kucing
bukan mendera ok tp Si Elly ni yg masuk dalam plastik ni dengan sendiri

2 comments: